Review: AfterShokz Aeropex! + Winactie!

Review: AfterShokz Aeropex! + Winactie!

Na het succesvol testen en gebruiken van de voorganger van de AfterShokz Aeropex zei ik direct ja toen de mogelijkheid er was om de AfterShokz Aeropex te testen en deze nieuwe review + winactie met jullie te delen.

AfterShokz Aeropex
De AfterShokz Aeropex is een draadloze headphone waarbij de oortjes niet in je oor zitten, maar voor extra veiligheid vlak daarboven en de muziek doorgegeven wordt via je jukbenen. De headphone is en voelt een stuk lichter dan zijn voorganger en is stof-, water- en zweetdicht, waardoor hij in ieder weertype te gebruiken is. Daarnaast is ook de batterijduur met 2 uur verlengd, waardoor je nu 8 uur lang muziekplezier hebt en hij bij meerdere interval- en duurtrainingen te gebruiken is zonder op te laden.

AfterShokz Aeropex

Mijn eerste indruk
Vorige keer schreef ik al dat ik de headphone er mooi uit vond zien, maar ik erg benieuwd was naar het geluid en comfort. Ook de AfterShokz Aeropex ziet er stijlvol uit en is zelfs iets kleiner en lichter dan zijn voorganger. Makkelijk maak ik verbinding met mijn telefoon en ook nu test ik de headphone eerst in de woonkamer en spring ik wat in het rond, yes zit nog steeds goed! Ik vraag Dylan om tegen mij te praten terwijl ik een podcast start. Het blijft een gek gevoel, maar ik hoor de podcast en Dylan goed. Benieuwd of de AfterShokz Aeropex tijd het hardlopen anders voelt.

Tijdens het hardlopen
Herfst in Nederland is een zeer goed testmoment! De wind en regen is tijdens mijn testrondje nadrukkelijk aanwezig, maar de muziek hoor ik nog uitstekend. Op het moment dat de wind goed van voren komt, zwakt de muziek iets af, maar nog steeds is alles goed te horen. Op bussen en auto’s ben ik dit keer goed voorbereid en ik schrik nu niet. Vorige keer moest ik echt wennen aan het feit dat ik niet meer in mijn muziekcocon zat. Ook met deze headphone gaat hardlopen, muziek luisteren en je omgeving meekrijgen goed samen; het voelt veilig. De Headphone voelt lichter en zit voor mijn gevoel ook lekkerder dan zijn voorganger. Ook de test met een zwiepende staart doorstaat de headphone goed, hij blijft zitten waar hij zit.

Overall
Voor hardlopers die graag naar muziek of een podcast luisteren tijdens het trainen, zijn deze AfterShokz Aeropex zeker aan te raden! De headphone zit goed en zakt niet af. Het geluid is goed, niet keihard, maar zeker goed te horen en ze geven je een ontzettend veilig gevoel. De AfterShokz Aeropex is verkrijgbaar in verschillende kleuren. De verkoopprijs ligt rond de 169,- euro.

Winnen?!
Dat kan! Ik mag namelijk twee (!) AfterShokz Aeropex weggeven, hoe leuk! Wat moet je doen om kans te maken? Volg AfterShokzNL op Instagram én laat aan mij weten voor welk doel je traint en naar welke podcast of muziek je via de AfterShokz Aeropex gaat luisteren! Laat een reactie achter onder deze post of onder het Facebook en/of Instagram bericht, succes! (De 2 winnaars krijgen 20 oktober na 21:00 uur via mij bericht)

Ik heb niet betaald gekregen voor deze review+winactie, maar de headphone wel gekregen.