Review: AfterShokz Trekz Air! + Win actie!

Begin dit jaar kreeg ik de vraag of ik de AfterShokz Trekz Air zou willen testen. Dit sport headphone merk is voor mij helemaal nieuw dus ik was ontzettend benieuwd! Ik loop niet altijd hard met muziek omdat ik voor mijn gevoel dan niet zo bewust ben van de omgeving, maar deze headphone is anders dan anders, dus testte ik hem graag uit!

AfterShokz Trekz Air
De AfterShokz Trekz Air is een draadloze headphone waarbij de oortjes niet in je oor zitten, maar vlak daarboven en geven de muziek door via je jukbenen. De headphone is stof-, water- en zweetdicht waardoor hij in iedere weersomstandigheden is te gebruiken. En met 6 uur lang muziekplezier te gebruiken bij meerdere interval- en duurtrainingen.

AfterShokz Trekz Air

Mijn eerste indruk
Het is een stijlvolle verpakking met daarin o.a. de AfterShokz Trekz Air, oplaadkabel en een handig opbergtasje. Ik pak de headphone uit en haak deze gemakkelijk achter mijn oren. Ik huppel wat rond in de woonkamer en hij blijft (tijdens mijn gehuppel) verrassend goed zitten. De headphone klemt niet hard om mijn hoofd en voelt licht aan bij mijn slaap en oren. Met gemak krijg ik verbinding met mijn telefoon en dus de muziek. Gelukkig is de headphone een beetje opgeladen en kan ik hem direct even testen. Het voelt toch eerst nog wat gek dat de oortjes van de headphone niet in mijn oren zitten, maar er vlak boven.

Na het makkelijk en snel koppelen, zet ik het eerste nummer aan en vraag aan mijn vriend om gewoon door te blijven praten. Dit is raar! Ik hoor Dylan en tegelijkertijd de muziek ontzettend goed, gek! Het voelt echt raar dat ik niet wordt afgesloten voor de buitenwereld. Ik kan nu gewoon communiceren en muziek luisteren, handig! Zin om de headphone tijdens een training te testen.

Tijdens het hardlopen
Het eerste testmoment is tijdens een hevige storm! Heel Nederland waait weg, maar in Groningen valt het gelukkig nog mee. Het stormt wel en hardlopen is een uitdaging. Direct een goede test hoe de muziek is, terwijl de wind om mijn hoofd blaast. Ik blijf de muziek goed horen, maar wel minder hard. Ik schrik wel een paar keer omdat ik ook auto’s en de bus duidelijk hoor. Even wennen dat ik nu dus niet ben afgesloten. Na een paar kilometer weet ik het goed samen te voegen; muziek luisteren en opletten op de verkeersgeluiden.

Tijdens de trainingen die volgen, kon ik direct wennen aan het lopen met muziek en tegelijkertijd de omgevingsgeluiden horen. Ik wist alles goed te filteren en het voelde erg veilig dat ik mijn omgevingsgeluiden nog kon horen.

AfterShokz Trekz Air

Overall
Voor hardlopers die van een muziek houden tijdens het hardlopen zijn deze AfterShokz Trekz Air zeker een aanrader! De headphone zit goed en zakt niet af. Het geluid is prima, niet keihard, maar zeker goed te horen en ze geven je een ontzettend veilig gevoel. De AfterShokz Trekz Air is verkrijgbaar in verschillende kleuren. De verkoopprijs ligt rond de 169,- euro.

Winnen? (win actie is helaas afgelopen!)
Dat kan ik mag namelijk eentje weggeven, hoe leuk! Wat moet je doen om kans te maken? Ik hoor graag voor welk doel je traint en tijdens welke trainingen je deze AfterShokz Trekz Air graag wil gaan gebruiken! Laat een reactie achter onder deze post of onder de Facebook of Instagram post, succes! (de winnaar maak ik woensdag 2 mei bekend)

Winnaar: Simone Evertse! Ik wens je ontzettend veel succes met het trainen voor de New York Marathon en hopelijk haal je ontzettend veel geld binnen voor het Beatrix Kinderziekenhuis UMCG. Met deze headphone kun je veilig trainen voor dit geweldige doel + alle aanmoedigingen in New York horen, succes!

Disclaimer: Ik heb niet betaald gekregen voor deze review, maar de headphone wel gekregen.

46 Comments

1. Ik traint of hardloopt altijd met muziek omdat waneer ik heb start met hardlopen vind ik het saai. Tussentijds ik ben een beetje verder en ik vind het leuk om te trainen met bepaalde tempos en dat kunt je lekker met verschillende bpm liedtjes. Ik will deze AfterShokz Trekz Air gebruiken om te trainen en hopelijk een marathon onder 4 uur te lopen in Chicago dit jaar.

2. Berber

Heb me zojuist opgegeven voor de ladies run (10 kilometer). Gisteren wezen lopen maar met de harde wind waaiden mijn oordopjes alle kanten op, nogal afleidend van het lopen. Deze headphones zouden wel echt een oplossing zijn. Zo kan ik lekker muziek luisteren tijdens de trainingen, zonder frustraties en wel zo veilig.

3. Anita H.

Geen marathons voor mij en dat soort uitdagingen. Gewoon het beste uit mezelf halen (op hardloopgebied) en muziek is een goede stimulans daarbij.

4. Ben weer begonnen met hardlopen. Kan ik mooi interval training doen met muziek. Heerlijk

5. Veilige oortjes om mee te lopen! Tof!
    Ik ben een paar weken geleden gestart met lopen en het is nu al niet meer weg te denken uit mijn wekelijkse routine. Stap voor stap verzamel ik mijn uitrusting bij elkaar.
    Het doel? Mijn eerste hardloopevenement meedoen (marikenloop) & er zoveel plezier in houden als ik nu heb! Vooral bij dat laatste zouden deze oortjes goed van pas komen

6. Wat een leuke actie. Ik denk dat deze headphones mijn hardloopavonturen nog leuker gaan maken! Mijn doel is om dit jaar 500 kilometer hard te lopen. Denk dat ze het nog makkelijker gaat maken. Zou ze graag winnen. 😀

7. Hé wat een toffe actie! Ik ga me vandaag inschrijven voor de halve marathon in Eindhoven. Duurt nog even, maar wil wel flink aan de bak. Heb het hardlopen de laatste tijd beetje laten verslonzen. Mijn eerste halve marathon vorig jaar zomer ging met 28 graden en volle bak zon minder goed. En dat heeft mijn motivatie ietwat omlaag gebracht. Dus mag weer aan de slag om nu wel ergens rond 2.00 en 2.10 te eindigen. Duurlopen vind ik wat saai, dus muziek is dan zeer welkom. Helemaal als ik tijdens het luisteren gewoon het verkeer goed kan horen. Geen smoesjes meer om niet te lopen!

8. Hoe leuk zo’n winactie! Fijne muziek en geen gedoe met ‘uitvallende oortjes’ helpt daarbij! Doel is de frequentie omhoog!

9. Heel handig! D an kan ik veilig lopen en ook met mijn man praten onderweg.

10. Het lijkt me echt heerlijk om ook het omgevingsgeluid te kunnen horen!!ik loop vaak met 1 oortje in en 1 oortje uit, maar daardoor valt die ene ook vaak uit. En sowieso blijven oortjes nooit goed zitten bij mij. Mijn doel is ok dit jaar het hardlopen eens goed vol te houden in de zomerperiode zodat ik op 8 september de 8 mijl kan rennen tijdens de Fish Potato run van Urk naar Emmeloord. Voor de trainingen naar deze wedstrijd toe kan ik ze goed gebruiken!

11. Oeps, een typefout in mn vorige bericht. Ik probeer het nog eens:

Wat tof! Ik zou ze graag gebruiken voor de duurloopjes voor de marathon van Berlijn. En tijdens de wedstrijd natuurlijk, om zo én een lekker muziekje te luisteren maar ook de sfeer van het publiek mee te kunnen krijgen 🙂

12. Wat tof! Ik zou ze graag gebruiken voor de duurloopjes voor de marathon van Berlijn. En tijdens de wedstrijd natuurlijk, om zo én een lekker meezoeken maar ook de sfeer van het publiek mee te kunnen krijgen

13. Hi! Ik zou deze headphones super graag willen winnen, zonder muziek hardlopen doe ik echt NOOIT, want het helpt me om net dat beetje extra te geven.

Heb me deze week ingeschreven voor mijn tweede halve Marathon! In maart voor het eerst in Haren meegedaan en ga nu de Mar-athon in Sneek doen op 23 juni! Daarnaast als voorbereiding nog wat andere leuke loopjes op de planning zoals de Loop Leeuwarden, Leijenloop en de Ladiesrun in Groningen.

Ik merk dat ik niet zonder mijn muziek kan tijdens het lopen, maar vind je verhaal super herkenbaar dat je je soms afgesloten voelt van de wereld met muziek in je oren.. ik merk dat dat soms best gevaarlijk kan zijn als er bijvoorbeeld een auto of fietser langs moet. Dus als ik deze blog zo lees zijn deze headphones perfect, qua budget als student wel prijzig en ben nog niet jarig voorlopig, dus ik ga duimen voor mezelf haha! 🙂

14. Ik ben aan het trainen voor de coriotrail en ik loop het liefste met muziek en lekker in de natuur, de meeste oordopjes zitten niet lekker en je bent afgesloten van de buitenwereld. Ik zou het fijn vinden om mee te doen aan de winactie en nu maar duimen ik heb nog nooit wat gewonnen misschien maak ik nu kans. ❤

15. Fijne review met een gave winactie! Ik wil graag meedoen, maar niet voor mezelf. Wel voor mijn vriend, want hij verdraagt de in-ear oordoppen slecht, gaan steeds zeer doen. Dus naast dat hij het verkeer met deze oordoppen goed zal kunnen horen, zal het ook veel prettiger zitten, gok ik!!

16. Lijkt me zo fijn voor mijn nieuwe doel, de lange langzame duurloop om sneller te worden. Geen draden meer en goed het verkeer horen, perfect!

17. Hoi running girl,

Één doel? Nee mijn leven hangt aan elkaar van zoveel doelen dat ik amper de tijd heb om ervoor te trainen. Van mijn eerste HM in Berlijn een maand terug, met oordoppen in, 180 BPM happy hardcore, hopende dat er maar geen aanslag plaatsvond ergens achter me (en dat voelt toch naar) doof naar de finish gehold. Nu op weg to become a once in a lifetime ultrarunner met de marathon in de aanloop daar naartoe. Daarbij vele uurtjes op de fiets naar het werk want van die cross en kwart triathlon moet t ook nog eens komen. Zijn de oortjes eigenlijk waterdicht? In het zwembad raak ik altijd zo afgeleid van al die mensen dat ik mijn focus compleet kwijt ben. Muziek onder water het lijkt me eigenlijk wel wat. Maar zonder gekheid op een stokje. Muziek luisteren en je omgeving horen het klinkt onwerkelijk, maar wel zo veilig in de drukke stad. Ik test ze graag nog een keer uit, want oren die en goed blijven zitten en die ook nog goed van geluid zijn… Ik heb ze nog niet gevonden dus hoe graag ik ook naar muziek luister tijdens het sporten, de irritatie van het steeds uitvallen of storen zorgen er toch voor dat ik ze vaak thuis laat. Oh ja had ik al gevraagd of ze stofdicht zijn? Ik beland nog wel eens tijdens het trailen languit, ook zo’n kwaliteit! Fijnweekend

Groetjes Ellen

18. Marjolein

Poosje terug mijn hobby weer opgepakt. Nu train ik voor de eerste run. De ladiesrun in Groningen. Twee jaar terug veel tegenslagen gehad waaronder hartinfarct en drie omleidingen. De angst om mij überhaupt in te spannen was aanwezig. Nu pas kan ik zeggen, ik zit lekker in mijn vel en ren ik vooral voor mijn geestelijke en lichamelijke gezondheid.

19. Oh Yes, coole actie. Ik heb de headphone in een winkel opgehad en vond het een fijn geluid en erg prettig dat je alles in je omgeving ook goed kan horen. Nu loop ik nooit met muziek op, omdat ik me juist niet wil afsluiten van het omgevingsgeluid. Ik woon in Amsterdam, dus hardlopend door de stad kan ik het omgevingsgeluid niet missen, te gevaarlijk.
    Nu ga ik in oktober mijn eerste marathon lopen, die van Amsterdam. Ik had bedacht om een luisterboek aan te zetten tijdens de lange langzame duurlopen, leek mij een goede afleiding. En bij een spannend boek wil je weten hoe het verder gaat, dus dan kijk je uit naar de volgende duurloop . Althans dat hoop ik. Tijdens interval/ tempo lopen kan ik opzwepende muziek gebruiken om sneller te gaan.
    En natuurlijk tijdens de marathon zelf wil ik naast mijn muziek ook alle aanmoedigingen horen, en met deze headphone kan dat gewoon!

20. Ik ben sinds maart weer begonnen met hardlopen na een lange periode van blessures. Muziek motiveert mij heel erg. Ik loop vaak tussen het verkeer en dan is het wel fijn om ook dit te horen…. Ik doe nu vooral wat interval en ben weer bezig om de duurkoop te verlengen en dan is het fijn om muziek te hebben . dus voir duurloop wil ik de AfterShokz Trekz Air willen gebruiken. Ik zou graag een keer met de runninggirls mee willen, maar valt op dinsdag samen met de lunchlooo met collega’s in het kardibgegebied.

21. Wauw coole actie zeg! Ik train op dit moment voor mijn come back… Na een blessure ben ik nu hoop ik op de weg terug. Ik ben nog lang niet klaar met mijn doelen. Ik wil graag sneller worden op de halve marathon en daar moet hard voor getraind worden. Dus deze gave aftershokz kunnen mij daar heel goed bij gaan helpen. Dat klinkt als muziek in de oren.. uhm jukbenen

22. Christina

Ik ben aan het trainen voor de 10km vestingloop in den bosch en daarna ga ik doortrainen voor de dam tot Damloop en zou zeker bij de lange trainingen het fijn vinden dat ik een muziekje kan luisteren maar niet helemaal afgesloten ben van de buitenwereld.
    Ik zou ze dan ook graag winnen

23. Wauw superleuke actie! Ik train voor de 10 kn met de IJsselsteinloop en hoop daar op het podium te komen als IJsselsteinse vrouw! Daarna ga ik mijn kilometers uitbreiden voor de Dam tot Dam loop! Ik zal de headphone dus goed kunnen gebruiken voor intervaltrainungen en duurlopen!

24. Ik ben aan het trainen voor mijn 2e de halve marathon. Als ik alleen loop, 2 x per week, heb ik graag muziek in mijn oren en wil toch graag horen wat er om mij heen gebeurd. Echter 1 van.mijn oordopjes schiet iedere keer uit mijn…zo.irritant…wat zou ik blij zijn met dit mooie cadeautje. En mijn man kan hem dan gelijk gebruiken om zijn rondes

25. Willemijn

Ik zou deze graag willen winnen omdat ik pas net ben begonnen met hardlopen. Ik werk nu naar de 10 km toe!

26. Wat een geweldige uitvinding is dit! Ik ren graag met muziek maar ook ik heb last van een onveilig gevoel wanneer ik op de smalle dijkjes ren.. ik zet de muziek dan zo zacht dat ik de ongevingsgeluiden en ook auto’s kan horen. Ik gebruik eigenlijk altijd wel muziek ongeacht mijn trainingen, maar zeker altijd >160bpm nummers tijdens de intervaltrainingen. In training voor de elfsteden estafette in juni en intervaltrainingen om snelheid te creëren zijn nu prioriteit en komen de Aftershokz goed van pas!

27. Nathalie

Wat een toffe headphone! Afgelopen maand ben ik weer begonnen met hardlopen, maar het gaat nog niet zo soepel (blessure) Ik train om 5 km in een half uur te kunnen rennen! Daarna komt het wedstrijdelement wel eens om de hoek kijken 😉 Ik zou ‘m graag willen winnen omdat draadloos muziek luisteren mij meer motiveert om het beste uit mezelf te halen en muziek me afleid tijdens het lopen!

28. Dianne leuveld

Wat een leuke actie! Ik heb net mijn eerste halve marathon achter de rug en steeds vielen mijn oordopjes uit. Ik wil in oktober mijn tweede lopen en tijdens mijn lange duurlopen graag deze hele fijne afterShokz kunnen testen en gebruiken. Natuurlijk dan ook tijdens die fantastische tweede halve marathon.

29. Jaqueline peeringa

Wat een leuke actie, heb altijd ruzie met mijn oortjes dan vallen ze er weer uit zo irritant bij lange duurlopen.
    En je kan soms ook niet alles horen wat er om je heen gebeurt.
    Als het meezit dan doe ik de Asserstadloop en meppelcity run 10 km en natuurlijk in januari de halve van Egmond, dan wil ik ze wel graag gebruiken, maar ook voor mijn trainingen door de natuur van Drenthe hoor ik ook de vogeltjes fluiten

30. Wauw! Zou super zijn! Mijn huidige draadloze headset is stuk en loop nu met een exemplaar met draad. Mis het wel, maar ze zijn zo duur! Ik train nu voor 16,1 km en mijn doel is dit jaar mijn eerste halve marathon te gaan lopen! Dus heel graag!

31. Waauw! Super tof! Een maand geleden heb ik mij vol enthousiasme ingeschreven voor de Marathon in New York van 2018!! Natuurlijk is dat al een fantastische uitdaging opzich, maar ik wil deze 42km niet zomaar lopen. Ik loop deze marathon voor een heel mooi doel: namelijk stichting vrienden van het Beatrix kinderziekenhuis (Groningen). Op 4 november 2018 heb ik het doel om met zoveel mogelijk naamsbekendheid en sponsorgeld over de finish te komen. Nu nog keihard trainen, meters maken! En daar kan extra motivatie door muziek heelgoed bij helpen. Nu weet ik uit ervaring dat ik heel graag de omgeving blijf horen (vogeltjes, het verkeer) en natuurlijk in NY de sfeer van de mensen langs de kant wil meekrijgen. Daarom zou AfterShokz TRekz Air de perfecte oplossing zijn! Hopelijk gaat ie in November mee in het vliegtuig, dat zou super zijn!

32. Oeh wat lijken deze mij fijn! Ik train voor de halve marathon van Amersfoort dus met die lange duurlopen zijn deze ideaal!

33. Sabina Revenberg

Ik train ook voor de halve marathon in Doetinchem. Tijdens mijn duurlopen is het heerlijk om muziek op te hebben, vooral als je er even doorheen zit. Maar de oortjes zijn ook handig voor mijn interval- en pyramide trainingen, zodat je precies hoort wanneer je moet versnellen of vertragen. Verder loop ik ook af en toe in het bos, dat is mijn mindfulltraining, genieten van de fluitende vogels en de stilte, de geur van het bos, de zonnestralen door het gebladerte, het gebruiken van al je zintuigen tijdens mijn renrondje in het bos.

34. Rinske Hoogendorp

Wat gaaf! Ik ben aan het trainen voor de 4 mijl, ik wil deze samen met mijn zoon gaan lopen. Mijn zoon loopt die kilometers gewoon, ik heb reuma en bij mij gaat het lopen zeker niet vanzelf. Ik heb moeite om ritme te vinden en te houden in het lopen, daarom zouden de AfterSkokz zeker van pas komen. Muziek helpt altijd!

35. Redy Schultinga

Ik train voor mijn eerste halve marathon (zwolle! Dus 9 juni al)
    Voor wat langere duurloopjes lijkt mij die headphone ideaal. Door de stad is het prettig dat je wel de auto’s en fietsers kan horen en als ik in de natuur loop ook de omgevingsgeluiden daar. Dat je je vrij voelt in de natuur maar ook voor de lange afstand de afleiding.
    En als laatste en misschien meest belangrijke dat ik tijdens mijn eerste halve marathon het publiek kan horen klappen en juigen! Die motivatie ga ik nodig hebben!

36. Lijkt mij ontzettend leuk! Ik als muziekliefhebber heb ze nog niet geprobeerd omdat ik het best prijzig vind om te kopen en niet weten hoe het bevalt! Maar met mijn 30/40 km per week is het een aangename aanvulling!

37. Wat een gaaf ding! Toen ik laatst een wedstrijd met muziek op liep, kon ik door de verkeersregelaar niet horen. Heel vervelend! Toen maar besloten dat lopen met gewone oortjes niet handig is (en ze uitvallen). Echter liep zonder muziek ook niet fijn. Dit zou de uitkomst bieden!
    Ik train voor de 10km in Disneyland Parijs in september. Daarna wil ik het verder uitbouwen. Helaas last van shin splints dus ik bouw het rustig om. Tijdens intervaltrainingen of mijn zondagse rondje door het bos. Dan blijf ik genieten van de omgeving. Ik doe graag mee!

38. Renske Aalders

Superleuke actie! Ik train met een groep langzame (me!) en moeizame lopers voor de halve marathon. We hebben ons vorige week ingeschreven voor de Berenloop op Terschelling 4 november. Ik loop nu 3 keer per week, en altijd met muziek. Nu de afstanden wat langer worden merk ik dat ik me irriteer aan het snoertje. Dus een draadloze koptelefoon is zeer welkom! Bovendien is dit een stuk veiliger dan dopjes die je oor afsluiten.

39. Wat een leuke actie. Ik heb nu een headset die regelmatig kraakt, dus ben aan een nieuwe toe. Zo heel graag zo’n luxe headset willen winnen voor mijn trainingen en voor tijdens de evenementen. De muziek die ik luister houdt mij op de been. Het ritme geeft m’n snelheid aan. Ik ben aan het trainen voor dit jaar 3 halve marathons. Als dat lukt wil ik volgend jaar een een hele lopen. Eigenlijk een jaar te laat, want 5 jaar geleden ben ik begonnen met hardlopen toen mijn man ziek werd. Ik heb toen gezegd dat wanneer hij 5 jaar schoon zou zijn, ik voor hem een marathon ga lopen. Deze zomer is het 5 jaar geleden dat hij z’n laatste chemo heeft gehad en het gaat goed met hem. De kanker is weggebleven. Mijn belofte kom ik na, alleen door de vele blessures wordt de marathon die ik dit jaar zou lopen opgedeeld in 2 halve marathon en nog eentje voor de zekerheid. Afgelopen oktober mijn eerste halve marathon gelopen in 2.47 uur, voor de komende is mijn streeftijd 2.35 uur. Het hardlopen heeft mij op de been gehouden en inmiddels kan ik niet meer zonder. Ik hou ervan om in alle soorten weer te lopen, heerlijk in de regen en dan meezingen met de muziek. Stiekem ben ik dan op mijn gelukkigst, in gevecht met de elementen

40. Marcella quist

Ik ben al een tijd bezig met hardlooen en train nu voor de halve marathon in Disneyland. Dit wordt ook mijn eerste halve marathon en het doel is daarna om verder te gaan trainen voor de hele marathon. Ik kan absoluut niet zonder muziek lopen, zonder raak ik uit mijn tempo. Daarom zou ik graag de aftershokz willen winnen zodat ik lekker met muziek kan blijven lopen.

41. Toffe actie! Ik ben nog opzoek naar nieuwe oortjes of iets dergelijks. Ik heb nu van die in-ear oordopjes maar vind het echt niet prettig om zo afgesloten te zijn, dus ik loop nu vaak met maar 1 dopje in m’n oren.. De AfterShokz Trekz Air lijken me dus echt een stuk fijner! Ik ben nu aan het trainen voor m’n derde halve marathon en hoop deze nu eindelijk onder de 2 uur te lopen! Dus ik kan de AfterShokz Trekz Air goed gebruiken tijdens mijn duurlopen en intervaltrainingen!

42. Sandra van der veen

Ik heb nu eindelijk voor het eerst 10 km gelopen. Ik ben zo trots en wil het graag volhouden. Mijn doel is om nu sneller te kunnen en ook runs te kunnen lopen van 10 km en straks nog meer. Met goede muziek ‘op’ mijn oren en toch veilig te kunnen lopen lijktmij heerlijk!

43. Ze blijven mijn aandacht trekken, maar door de prijs durf ik ze niet te kopen. Op dit moment zit ik in een soort hardlooppauze en heb ik de kilometers teruggeschroefd om te trainen voor mijn eerste kwart triathlon. Vooral tijdens het fietsen durf ik geen normale oortjes in, omdat ik in vrij druk verkeer fiets. Maar dat is vaak toch wel saai.

Vanaf de zomer ga ik het hardlopen weer opbouwen: de kustmarathon staat in oktober op de planning, dus ik heb vele lange duurlopen op het strand te wachten in de zomer. Zou dan perfect zijn om muziek en de zee te horen. Ook wil ik nog een buitenlandse marathon lopen, dus in december vlieg ik zeer waarschijnlijk naar Valencia. Dus lange duurlopen genoeg op de planning die zonder muziek toch wel een stuk zwaarder zijn.

44. Ik ben al tijdje opzoek naar een betrouwbare review van aftershokz trekz airs. Deze lijkt mij betrouwbaar omdat het mij inderdaad wennen lijkt om toch geluiden te horen. Ik train voor 10 km en wil daarna een mooie hardloopwedstrijd mee gaan doen. Ik train het liefst rond om de stad groningen maar heb dus veel te maken met verkeer waardoor ik vaak oordopje even in en uit doe. Ik denk dat aftershokz mijn loopje weer een stukje comfortabeler maakt.!

45. Dat klinkt goed! Mijn doel is om mijn derde halve marathon (3 keer is scheepsrecht?) in een sub 2 uur te lopen. Ik train graag met muziek en deze oordopjes zullen daarbij vast goed van pas komen 🙂

46. Leuke actie! Het klinkt echt super fijn dat je omgevingsgeluid beter kan blijven horen, vooral omdat ik ook vaak midden door de stad ren. Ik heb vorige maand mijn eerste halve marathon gelopen in 2:07 en ben nu aan het trainen voor een halve onder de 2 uur. Er moeten dus heel wat trainingen worden gelopen waarbij de AfterShokz Trekz Air goed van pas zouden komen.

Laat een berichtje achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*